Nega bu muhim
Kompaniya asosiy bozorda (AQSH), yuqori raqobat va pasaygan talab sharoitida zaiflikni ko‘rsatmoqda. Biroq KFC xalqaro segmenti va Taco Bell kompaniyasining kuchli dinamikasi o‘sish va tiklanish salohiyatining drayverlari hisoblanadi.
Asosiy faktlar
- KFC: xalqaro same-store sotuvlari +2 foizga, sotuv tizimlari esa 7 foizga oshdi.
- Pizza Hut: global bir xil do‘konlardagi sotuvlar 1 foizga, AQShda esa 5 foizga kamaydi.
- Taco Bell: yuqori kutilmalarga qaramay, bir xil do‘konlardagi sotuvlar 4 foizga oshdi; brend yangi mahsulotlarni faol joriy etmoqda va ichimliklar menyusini kengaytirmoqda.
- Global o‘zgarishlar: 871 ta yangi muassasa, asosan xalqaro KFClar ochildi; Live Más Café, Saucy va Kwench kontseptsiyalari orqali innovatsiyalar, raqamlashtirish va yoshlar auditoriyasini (Gen Z) jalb qilishga e’tibor qaratildi.
O‘zbekistonda mavjudlik
Yum! Brands (shu jumladan KFC) O‘zbekistonda rivojlanishni 2018-yil sentyabr oyida Toshkentda birinchi restoran ochilishi bilan boshladi. 2024-yilga kelib, tarmoq o‘sdi: Toshkentda 23 ta KFC, shuningdek, Qo‘qon, Samarqand, Buxoro va Andijonda yagona filiallar mavjud. Shuningdek, kompaniya Pizza Hut’ning uchta filialini ochdi, ammo Taco Bell hali bozorda mavjud emas.