Yangiliklar ·

Restoran Uzumga brendni “o‘g‘irlagani” uchun 94 million to‘laydi

Restoran Uzum kompaniyasi brendlariga o‘xshash “Uzum Milliy Oshxona“ savdo belgisidan noqonuniy foydalangan. Sud 28-iyul kuni huquqbuzardan 75 mln so‘m kompensatsiya, davlat xarajatlari bilan birga 94 mln so‘m undirdi.

Nega bu muhim

Brendning huquqiy himoyasi Uzum Tezkorning bozordagi jiddiy o‘yinchi sifatidagi obro‘sini mustahkamlaydi. Raqamli platforma operatorining ustun mavqega ega ekani esa, tobora kuchayib borayotgan raqobat sharoitida intellektual mulkni himoya qilishning muhimligini ta’kidlaydi.

Nima bo‘ldi

  • Restoran ruxsatsiz shunga o‘xshash belgidan foydalangan.
  • Sud da’voni qanoatlantirdi: 75 mln so‘m kompensatsiya va 19 mln so‘m davlat xarajatlari. Jami 94 mln so‘m.
  • Gap Uzum Tezkor va Uzum Food brendlari haqida ketmoqda.

Nima deyildi

Uzum Tezkor yoki Adliya vazirligi vakillarining rasmiy iqtibosi hozircha yo‘q. Ammo bu holat intellektual mulk sohasidagi muvaffaqiyatli huquqni qo‘llash amaliyotini ko‘rsatadi.

Mohiyat

  • 2025-yil aprel oyida Raqobat qo‘mitasi Uzum Tezkorni mijozlar soni va daromadlari bo‘yicha ustun mavqega ega platforma deb tan oldi.
  • Raqamli platformalarning faol o‘sishi sharoitida ekotizim komponentlari (e-commerce, yetkazib berish, fintech) brendlarini himoya qilish muhim ahamiyat kasb etmoqda.

Последние новости

Читайте также

При использовании материалов гиперссылка на Frank обязательна.

Регистрации электронного СМИ №1 от xx

18+