Yangiliklar ·

TAF!25 Toshkent xalqaro reklama festivali Creativity & Craft seksiyasi spikerlari

Brendlar qanday qilib “o‘zimizniki”ga aylanadi: seksiyalarda mahalliy o‘ziga xoslik, mamlakatni marketing orqali idrok etish va sun’iy intellektning auditoriya didiga ta’siri muhokama qilinadi.

Bo‘lim kuratori Alisher Seytniyazov DBLA prodyuserlik studiyasining hammuassisi/ijodiy prodyuseri/ssenariy muallifi-rejissyori.

  • 13:50 -14:10 Artyom Cheley, TDIGroupCA ijodiy rahbari (Belarus)
    Mavzu: Ekspat nigohida mahalliy qadriyatlarning kuchi
  • 14:10 – 14:30 Saidakmal Vahobov, Qand brendi asoschisi (O‘zbekiston)
    Mavzu: Local Spirit + Qand
  • 14:30 – 15:10 Yuliya Tushina, GForce KZ boshqaruvchi direktori (Qozog‘iston)
    Mavzu: Tizimli yutuq: mintaqadan Kannga uslubiy yo‘l
  • 15:10 – 15:50 Dmitriy Donik, “Vosxod” RA strategik direktori (Rossiya) Mavzu: “Made in…” — brendlar mamlakat haqidagi tasavvurlarni ichkaridan qanday o‘zgartirishi haqida
  • 15:50 – 16:30 Nail Muratov, SEED agentligi kreativ direktori (Qozog‘iston)
    Mavzu: Brend qanday qilib “o‘zimizniki” bo‘lishi mumkin
  • 16:30 – 16:50 Spikerlar va Guan Xin Tan ishtirokidagi panel muhokamasi
    Mavzu: Sun’iy intellekt dunyosida inson didini tarbiyalash

TAF!25 xalqaro reklama konferensiyasi bu:

  • MDH, Yevropa va Osiyodan 60+ spiker
  • 7 seksiyalar, 4 zallar, SI-tarjima
  • Hamkorlardan sovg‘alar bilan “Yil reklamasi” ko‘rgazmasi
  • Kechki taqdirlash marosimi: soat 17:00 dan boshlab kirish bepul

11-oktyabr | Anhor karting parki
Chipta: 350 000 so‘m
Ro‘yxatga olish

Bosh hamkor — Octobank

Savollaringizga javob beramiz:
+998974022820

Последние новости

Читайте также

При использовании материалов гиперссылка на Frank обязательна.

Регистрации электронного СМИ №1 от xx

18+