Bugun qanday marketing vositalari va kreativ yondashuvlar ish berayotgani va ertaga bizni nimalar kutayotgani haqida o‘ylab ko‘ryapsizmi? Balki yangi hamkorlar, insaytlar va keng ko‘lamli yutuqlar uchun ilhom izlayotgandirsiz?
Unda TAF!25 — Markaziy Osiyodagi eng yirik reklama va marketing tadbiri — aynan siz uchun! Bu yerda siz haqiqiy bilim, tasdiqlangan holatlar, eng yaxshi mutaxassislarga kirish va reklama olamiga to‘liq sho‘ng‘ish imkoniyatiga ega bo‘lasiz.
2025-yil 11–12-oktyabr kunlari poytaxtda 7-Toshkent xalqaro TAF!25 reklama festivali bo‘lib o‘tadi, uning dasturida xalqaro reklama konferensiyasi, ko‘rgazma, taqdirlash marosimi va mahorat darslari bo‘lib o‘tadi, bu esa sizning oldingizda marketing va ijodkorlikda yangi ufqlarni ochadi.
Nima uchun bu yil TAF!25 festivalida ishtirok etish siz uchun foydali?
- Hozir ishlayotgan va ertaga dolzarb bo‘ladigan bilim va tendensiyalardan eksklyuziv foydalanish;
- O‘zbekiston, Rossiya, Qozog‘iston, Yevropa va Osiyoning yetakchi ekspertlari va bozor yetakchilari bilan shaxsan tanishish imkoniyati;
- Sizni o‘z loyihalaringizga ilhomlantiradigan eng yaxshi misollar va haqiqiy muvaffaqiyat hikoyalariga sho‘ng‘ish;
- Biznesingiz yoki karyerangizni yangi bosqichga olib chiqishga qodir bo‘lgan ishbilarmonlik aloqalari va hamkorlikni rivojlantirish.
Festival kimlarga foydali bo‘ladi?
- O‘sishni va xalqaro miqyosda raqobatlashishni xohlaydigan biznes egalari uchun.
- Innovatsiyalarni joriy etishga intilayotgan kompaniyalar va marketing bo‘limlari rahbarlariga.
- Sohadagi voqealar markazida bo‘lishni istagan marketologlar va reklama agentliklari xodimlariga.
- Mijozlar bazasini rivojlantirish va kengaytirishga intilayotgan frilanserlar;
- Reklama sohasiga qiziqqan barchaga.
Dastur va format
11-oktyabr — Anhor bog‘i kartingida “Yil reklamasi” xalqaro konferensiyasi va ko‘rgazmasi bo‘lib o‘tadi, unda yetakchi brendlar va agentliklarning eng yaxshi ishlari va innovatsiyalari namoyish etiladi.
Kechqurun TAF!25 tanlovining 35 nominatsiya bo‘yicha g‘oliblarini tantanali taqdirlash marosimi bo‘lib o‘tadi — bu yetakchilar bilan tanishish va tajriba almashish uchun ajoyib imkoniyatdir. 17:00 dan boshlab taqdirlash marosimiga kirish bepul!
12-oktyabr — brending va ta’lim bo‘yicha eng yaxshi mutaxassislardan ikkita intensiv mahorat darsi bo‘lib, ular sizga yangi bilimlarni amaliyotda tezda qo‘llashga yordam beradi.
TAF!25 konferensiyasining yetakchi spikerlari
Bu yil konferensiyada bir vaqtning o‘zida 4 ta zalda 7 ta seksiya ishlaydi, u yerda 60 dan ortiq mutaxassislar: O‘zbekiston, Rossiya, Qozog‘iston, Belarus, Buyuk Britaniya, Singapurdan ijodiy direktorlar, marketologlar, raqamli va PR bo‘yicha mutaxassislar, shu jumladan seksiyalar bo‘yicha:
Impact Session
- Muhammad Alinazarov, Octobank marketing va PR bo‘limi boshlig‘i (O‘zbekiston)
- Anna Sapunova, Bellissimo Pizza Brend bo‘limi boshlig‘i (O‘zbekiston)
- Malika Baratova, Bellissimo Pizza (O‘zbekiston) marketing kommunikatsiyalari menejeri
- Kris Roulinson, 42courses asoschisi (Buyuk Britaniya)
- Temur Sa’diy, MA’NO Brending bosh direktori/dizayn direktori (O‘zbekiston)
- Leonid Feygin, Direct Design Visual Branding kompaniyasining katta hamkori (Rossiya)
- Asxat Uskembayev, Asxat Uskembayevning ijodiy jasorat maktabi asoschisi (Qozog‘iston)
- Maksim Ponomarev, mads, friends moscow asoschisi (Rossiya)
- Vlad Sitnikov, beztender.rf asoschisi, Rossiya (Rossiya)
- Luis Paulo Gatti, Ijrochi, Ijodiy direktor va Oq quyon Budapesht ko‘ngilochar markazi rahbari (Vengriya)
- Guan Xin Tai, BBDO Singapore bosh ijodiy direktori (Singapur)
- Valentin Yeltsov, GEOMOTIVE kompaniyasining mahsulot menejeri (O‘zbekiston)
- Madina Seysengaliyeva, Yandex Ads kompaniyasining Markaziy Osiyo bo‘yicha direktori (Qozog‘iston)
- Yelena Gorbacheva, bema! xalqaro festivalining hammuassisi, bosh prodyuseri — Best Experience Marketing Awards, MarketEmotion Group kompaniyasining kommunikatsiya guruhi hammuassisi
- Ilya Gorbachev, bema! xalqaro festivali hammuassisi — Best Experience Marketing Awards, MarketEmotion Group kompaniyasining kommunikatsiya guruhi hammuassisi (Rossiya)
Seksiya Branding & Design
- Maksim Tujakayev, DDVB brending agentligining “Aydentika” yo‘nalishi kreativ direktori (Rossiya)
- Mariya Kruglaya, DDVB brending agentligi strategiya bo‘yicha direktori (Rossiya)
- Kermen Manjiyeva, strategik kommunikatsiyalar va madaniy kodlar bo‘yicha xalqaro ekspert, Smell Terra parfyumeriya brendi bosh direktori (Rossiya)
- Zokir Xolmatov, MA’NO Branding art-direktori (O‘zbekiston)
- Yevgeniy Solovyov, CBDO Brand Hub (Rossiya)
- Vasiliy Filatov, SoundDesigner.PRO agentligi asoschisi va kreativ direktori (Rossiya)
- Olga Kutova, Dotorg brending & digital (Rossiya) art-direktori va hamkori
- Devid Emuxvari, twin3D rivojlanish bo‘yicha direktor (Rossiya)
- Laylo Kaymoldonova, BrandForma rahbari, brend strategi (Qozog‘iston)
Seksiya Creative & Craft
- Artyom Cheley, TDIGroupCA kreativ direktori (Belarus)
- Saidakmal Vahobov, Qand brendi asoschisi (O‘zbekiston)
- Yuliya Tushina, GForce KZ boshqaruvchi direktori (Qozog‘iston)
- Dmitriy Donik, “Vosxod” reklama agentligining strategiya bo‘yicha direktori (Rossiya)
- Guan Xin Tai, BBDO Singapore bosh ijodiy direktori (Singapur)
- Nail Muratov, Seed Almaty agentligi kreativ direktori (Qozog‘iston)
Digital communications seksiyasi
- Artyom Yeremin, Wunder Digital (O‘zbekiston) hisob direktori
- Nana Mardoyan, Ipak Yo‘li bankining marketing va PR bo‘yicha direktori (O‘zbekiston)
- Igor Kim, Wunder Digital Agency Uzbekistan bosh direktori (O‘zbekiston)
- Timur Bakiyev, ClickMe bosh direktori; Social Active (O‘zbekiston)
- Gabit Manapov, Okori Media Group — Part of Dentsu kompaniyasining raqamli direktori (O‘zbekiston)
- Aleksandr Bulut, CRM&UA rahbari | UZUM E-Com (Market&Tezkor) (O‘zbekiston)
- Rustam Shakirzyanov, Yandex Ads kompaniyasining Markaziy Osiyodagi reklama agentliklari bilan ishlash bo‘yicha direktori (Qozog‘iston)
- Aleksandr Sidorov, Admixer Advertising direktori (Ukraina)
- Aleksey Xaynovskiy, METER asoschilaridan biri (O‘zbekiston)
Education seksiyasi
- Shoxa Saliyev, Lokals Marketing kreativ direktori (O‘zbekiston)
- Anna Silagadze, TBC HR rahbari (O‘zbekiston)
- Said Nazrillayev, Lokals Marketing katta kopirayteri (O‘zbekiston)
- Alisher Jumaniyazov, ALPHA biznes maktabi, Osnova ta’lim platformasi va We Digital marketing agentligi hammuassisi (O‘zbekiston)
- Timur Abduraimov, Space Marketing agentligi operatsion direktori (COO) (O‘zbekiston)
- Aleksandra Demchenko, Shoom Production bosh prodyuseri (O‘zbekiston)
- Nargiz Kamalova, Lokals Marketing (Lokals United xoldingi) hammuassisi va boshqaruvchi hamkori (O‘zbekiston)
- Farrux Sharif, Synthesis kompaniyasining kreativ direktori (O‘zbekiston)
- Denis Roman, We Digital kreativ direktori (O‘zbekiston)
- Aziza Mo‘minova, We Digital strategi, o‘qituvchisi va ma’nolar dizayneri (O‘zbekiston)
- Valentina Korobkina, Mano brending strategi (O‘zbekiston)
Local opportunities seksiyasi
- Otabek Sharapov, 605 Agency rahbari (O‘zbekiston)
- Bekzod Abduvaliyev, Abstract Visuals asoschisi (O‘zbekiston)
- Jamshid Xoliqulov, Fido Studio bosh direktori (O‘zbekiston)
- Azizbek Yusufov, Mirror Management (Worldwide Media) marketing kommunikatsiyalari agentligi boshqaruvchi hamkori (O‘zbekiston)
- Jahongir Yusupov, CMO Oqtepa Lavash (O‘zbekiston)
- Shohrux Nizomutdinov, FCB Artgroup xalqaro ijodiy agentligi boshqaruvchi hamkori va ijodiy direktori (O‘zbekiston)
- Azizbek Umaraliyev, Founder & Space Group bosh direktori (O‘zbekiston)
PR and Reputation seksiyasi
- Sevil Sakayeva, maslov:tashkent PR-agentligi boshqaruvchi hamkori (O‘zbekiston)
- Aleksandr Lixtman, ITCOMMS PR-agentligi asoschisi (O‘zbekiston)
- Dinara Axmetova, TBC Uzbekistan korporativ aloqalar bo‘limi boshlig‘i (O‘zbekiston)
- Kanat Nogoybayev, inDrive kompaniyasining global ta’sir aloqalari bo‘yicha katta menejeri (Qozog‘iston)
- Galina Sapayeva, Afisha.uz bosh muharriri (O‘zbekiston)
- Timur Abdulin, Repost.uz asoschilaridan biri / Index reputatsiya marketingi agentligi asoschisi (O‘zbekiston)
- Valentina Butnik, “Unitel” MCHJ tashqi aloqalar va obro‘ni boshqarish bo‘yicha direktori (O‘zbekiston)
To‘liq ro‘yxat va dastur — taf25.marketing.uz
Diyor Mirzaahmedov, O‘zbekiston Marketing Assotsiatsiyasi boshqaruvi raisi, TAF!25 festivali tashkilotchisi:
“Toshkent xalqaro reklama festivali — bu har yili o‘tkaziladigan professional loyiha bo‘lib, u nafaqat ishtirokchilarni reklama va marketingning asosiy tendensiyalari bilan tanishtirishda davom etadi, balki yangi formatlar va faolliklarni ham taklif etadi. Shunday qilib, bu yil biz birinchi marta bir nechta zallarda konferensiya o‘tkazmoqdamiz. Mahalliy ekspertlar yiliga bir marta so‘zga chiqib, dolzarb mavzularni muhokama qilish imkoniyatiga ega bo‘ladi. Va bu yil bizda 4 ta zalda 7 ta seksiya va 60 dan ortiq spikerlar bo‘ladi. Shuningdek, konferensiyada barcha ishtirokchilar o‘zlarini qulay his qilishlari uchun birinchi marta sinxron tarjima uchun sun’iy intellekt imkoniyatlaridan foydalaniladi. Bundan tashqari, festivalning barcha hamkorlari konferensiya ishtirokchilari uchun syurprizlar va sovg‘alar tayyorladi. Hammani ko‘rishdan xursand bo‘lamiz! Festivalda ko‘rishguncha!”
Hamid Jumayev, Octobank boshqaruvi raisi o‘rinbosari, TAF!25 festivalining bosh hamkori:
“Biz O‘zbekistondagi bunday muhim va keng ko‘lamli tadbirning bir qismi ekanimizdan faxrlanamiz. Biz bank xizmatlarini soddalashtiradigan jamoamiz. O‘zbekistonda 2001-yildan beri ishlaymiz, biznes yuritayotgan, savdo qilayotgan, startaplarni ishga tushirayotgan va shunchaki qulay bankni xohlayotganlarga yordam beramiz. Biz O‘zbekiston bozori va butun dunyo uchun yangilik yaratayotganlarni qo‘llab-quvvatlaymiz. Biz xalqaro hamkorlikni rivojlantirmoqdamiz va foydali xizmatlarni ishga tushirish, tajriba almashish va yangi yechimlar yaratish mumkin bo‘lgan hamkorlar uchun ochiqmiz. Konferensiyada biz mijozlarning xatti-harakatlarini tahlil qilish natijalari, statistika raqamlari ortida aslida nima turganligi va ulardan biznesni rivojlantirish uchun qanday foydalanish kerakligi haqida gaplashamiz”.
Xalqaro reklama konferensiyasiga, ko‘rgazmaga borish va barcha chiqishlar yozuvidan foydalanish uchun 350 000 so‘mga chipta sotib oling — bu sizning rivojlanishingizga va biznesingiz kelajagiga sarmoya kiritishdir.
Tashkilotchilar: O‘zbekiston Respublikasi Raqobatni rivojlantirish va iste’molchilar huquqlarini himoya qilish qo‘mitasi va O‘zbekiston Marketing uyushmasi.
Batafsil ma’lumot va ro‘yxatdan o‘tish – https://taf25.marketing.uz.
Bosh hamkor — Octobank.
Biznesingizni yilning eng zo‘r reklamasi bilan maksimal darajaga olib chiqing!