Yangiliklar ·

Toshkent to‘lovlarni amalga oshirmaganlik va tartibsiz to‘xtash joylari uchun jarimalar taklif qilmoqda

Toshkentda pulli avtoturargoh uchun to‘lovni amalga oshirmaganlik va tartibsiz to‘xtash uchun ma’muriy javobgarlikni joriy etish, shuningdek, qo‘shimcha jarima maydonchalarini tashkil etish taklifi ko‘rib chiqilmoqda.

Nega bu muhim

Pullik avtoturargohlar joriy etilishi bilan qoidalarga rioya etilishini nazorat qilish zarurati ortib bormoqda — jarimalarsiz tizim o‘z samaradorligini yo‘qotadi. Betartib avtoturargohlar va mavjud bo‘lmagan jarima maydonchalari muammosi ko‘chalarni bo‘shatish, tirbandlikni kamaytirish va harakatni tartibga solishga to‘sqinlik qilmoqda. Yangi choralar haydovchilar va investorlar uchun signal bo‘lishi mumkin: shahar yanada qat’iyroq avtoturargoh intizomi va infratuzilmani rivojlantirishga o‘tmoqda.

Nima sodir bo‘ldi: asosiy faktlar

  • Toshkent hokimligi BRT avtobusi o‘tgan Shota Rustaveli ko‘chasi misolida to‘lovlarni amalga oshirmaslik va tartibsiz to‘xtash holatlariga e’tibor qaratdi.
  • Hozirda qonunchilikda to‘xtash joyini to‘lamaganlik uchun alohida jarima yo‘q — faqat taqiqlangan joylarda to‘xtash uchun jarima solinadi.
  • Pullik to‘xtash joylari joriy etildi 8-maydan boshlab poytaxtning oltita ko‘chasida soatiga 5 000 so‘mdan 12 000 so‘mgacha bo‘lgan tariflar bilan birinchi zonalar ishga tushirildi.
  • Shu bilan birga, shaharga kirish joylarida jarima maydonchalari va avtoturargohlar tashkil etish rejalashtirilgan.

Nima deyildi

Hokimlik vakillarining ta’kidlashicha, yo‘l bo‘yida pullik avtoturargohlar faoliyat ko‘rsatmoqda, biroq “jarima maydonchalari yetishmasligi” va to‘lovlarni amalga oshirmaganlik uchun javobgarlik yo‘q.

Mutaxassislarning ta’kidlashicha, to‘liq jarima rejimiga o‘tish rejalashtirilgan, ammo bu ma’muriy kodeksning o‘zgarishiga bog‘liq.

Mohiyat

Toshkentda pullik avtoturargohlar 2024-yildan boshlab yo‘l harakati va tirbandlikni tartibga solish vositasi sifatida joriy etilmoqda. Pulli avtoturargoh hududi allaqachon 13 200 ga yaqin o‘rin va 86 ta ko‘chani qamrab olgan. Jarimalarni joriy etish va avtoturargoh infratuzilmasini yaratish transport va shahar harakatchanligi sohasidagi kengroq islohotlarning bir qismidir. Asosiy muammo: faol to‘xtash yuklamasi va zaif to‘xtash madaniyati sharoitida yangi qoidalarga rioya qilish va nazoratni (texnik baza, xodimlar, jarima maydonchalari) qanday ta’minlash kerak.

Последние новости

Читайте также

При использовании материалов гиперссылка на Frank обязательна.

Регистрации электронного СМИ №1 от xx

18+