Yangiliklar ·

Mikrokreditlar reklamasida qarz yuki xavfi haqida ogohlantirishlar paydo bo‘ladi

Monopoliyaga qarshi kurashish qo‘mitasi va Markaziy bank mikromoliya va kredit tashkilotlariga reklamada haddan tashqari qarzdorlik xavfi to‘g‘risidagi ma’lumotlarni joylashtirish majburiyatini yuklashni taklif qildi.

Nima o‘zgaradi

“Reklama to‘g‘risida”gi qonunga kiritilgan o‘zgartirishlar loyihasiga ko‘ra, reklama vaqti yoki maydonining kamida 10 foizi ehtimoliy moliyaviy oqibatlar to‘g‘risida ogohlantirish uchun ajratilishi kerak.

Bu nega kerak

Tashabbusning maqsadi aholining moliyaviy savodxonlik darajasini oshirish va qarz olishga mas’uliyatli munosabatni shakllantirishdan iborat. Qo‘mita fuqarolarni shartnoma imzolashdan oldin o‘z moliyaviy imkoniyatlari, kredit shartlari va majburiyatlarini sinchkovlik bilan baholashga chaqiradi.

Mohiyat

Mikroqarzlar va iste’mol kreditlari ko‘pincha “tezkor yechim” sifatida targ‘ib qilinadi, ammo qarz yukiga olib kelishi mumkin. Yangicha yondashuv ana shunday xavf-xatarlarning oldini olishga qaratilgan.

Keyin nima bo‘ladi

Tuzatishlar belgilangan tartibda tasdiqlanishi kerak. Qabul qilingan taqdirda, barcha bozor ishtirokchilari reklamani joylashtirishda yangi talablarga rioya qilishlari shart bo‘ladi.

Последние новости

Читайте также

При использовании материалов гиперссылка на Frank обязательна.

Регистрации электронного СМИ №1 от xx

18+